Οι κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας θα είναι ηλεκτρονικές αντί για τα ροζ χαρτάκια

Να αυξήσει την εισπραξιμότητα από χρέη και οφειλές μέσα από τα εργαλεία της ΑΑΔΕ και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης επιχειρεί ο δήμος Θεσσαλονίκης.

ΓΡΑΦΕΙ Η ΚΑΤΙΑ ΓΕΡΑΚΑΡΙΤΟΥ

Παράλληλα, έχει κινήσει τις διαδικασίες ώστε οι κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας να είναι ηλεκτρονικές και όχι τα γνωστά ροζ χαρτάκια που βλέπουν οι οδηγοί στα παρμπρίζ των οχημάτων τους. Αυτή τη στιγμή ο κεντρικός δήμος έχει καταγεγραμμένες οφειλές πολιτών μόνο από κλήσεις για ΚΟΚ περίπου 5,5 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για κλήσεις που βεβαιώθηκαν από το 2020, 2021, 2022 και κάποιες από το 2023.

Ο δήμος Θεσσαλονίκης έχει κάνει αίτημα στην ΑΑΔΕ για να αποκτήσει πρόσβαση στο Μητρώο Επικοινωνίας Πολιτών προκειμένου να μπορεί να αποστέλλει emails και να ενημερώνει τους πολίτες για τα χρέη τους. Στόχος, όπως εξήγησε στη Voria.gr ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Γιώργος Αρβανίτης είναι ο δήμος να μπορεί να στέλνει τις ενημερώσεις για τις οφειλές τους, όπως κάνει η εφορία. Η αντιδημαρχία Οικονομικών έχει 235.000 κλήσεις οι οποίες αντιστοιχούν σε περίπου 105.000 φακέλους (υπάρχουν και πολίτες με πάνω από μια κλήση). Ο δήμος θα επιδιώξει να αποσταλούν μέσα από την ΑΑΔΕ και να μην επιβαρυνθεί οικονομικά ο δήμος. Βέβαια, όπως ξεκαθάρισε ο κ. Αρβανίτης, σε περίπτωση που αυτή η συνεργασία δεν ξεκινήσει άμεσα για την πρόσβαση του δήμου στο Μητρώο Επικοινωνίας Πολιτών, αναγκαστικά θα ακολουθεί η τυπική διαδικασία αποστολής τους μέσω ταχυδρομείου.

Στόχος του δήμου είναι να αυξήσει την εισπραξιμότητά του μέσω της ΑΑΔΕ. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο εάν τα χρέη των πολιτών αποστέλλονται μέσω της εφορίας, εκτιμάται ότι θα αυξηθούν οι εισπράξεις.

«Θα γλυτώσουμε πολύ χρόνο και θα έχουμε μεγαλύτερη εισπραξιμότητα», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Αρβανίτης. «Περιμένουμε την απάντηση του υπουργείου Οικονομικών για τη βεβαίωση οφειλών μέσω της ΑΑΔΕ για τις ανείσπρακτες οφειλές», ανέφερε ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης στο δημοτικό συμβούλιο, στέλνοντας μήνυμα ότι ο δήμος μπαίνει σε μια νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

Ενέργειες για ηλεκτρονικές κλήσεις και όχι ροζ χαρτάκια

Δεν ήταν λίγες οι φορές που διατυπώνονταν παράπονα όχι απλά για τις κλήσεις που λάμβαναν οι οδηγοί, όσο γιατί τις εντόπιζαν κατεστραμμένες πάνω στα οχήματά τους. Ο δήμος πλέον, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών Γιώργο Αρβανίτη, έχει ξεκινήσει τις ενέργειες ώστε να δίνονται οι κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας ηλεκτρονικά και να πάψουν τα ροζ χαρτάκια. «Έχουμε κάνει κινήσεις για να δίνουμε ηλεκτρονικές κλήσεις. Δεν θέλουμε πλέον να αφήνουμε το ροζ χαρτάκι, αλλά ένα από εκτυπωτή το οποίο θα έχει τον κωδικό πληρωμής (RN)», τόνισε ο κ. Αρβανίτης. Όπως ανέφερε, σήμερα, ο δημοτικός αστυνομικός αφήνει στο όχημα το ροζ χαρτάκι και το άσπρο πηγαίνει στον δήμο για να καταχωρηθεί στους υπολογιστές. «Πρέπει πλέον να εκσυγχρονιστούμε και να πηγαίνει η κλήση στα mail ή στο κινητό του πολίτη», σημείωσε.

Μοίρασε το άρθρο!