Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ Ο ΝΕΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

Παναγιωτίδης χρήστος

06/09/2016

ΘΕΜΑ: « Ορισμός Αντιδημάρχου»
ΑΠΟΦΑΣΗ αριθμ. 369/2016
Ο Δήμαρχος Ωραιοκάστρου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»
(ΦΕΚ 87/Α΄/7-6-2010), που αφορά στις αρμοδιότητες του Δημάρχου.
2. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης»
(ΦΕΚ 87/Α΄/7-6-2010), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων.
3. Την παρ. 1 του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης
και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α΄/7-6-
2010), που αφορά στην αντιμισθία των αιρετών, όπως τροποποιήθηκε με την υποπαρ.
3ε της παρ. 2 του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 (ΦΕΚ 40/Α/29-2-2012).
4. Την Α.Π. 15150/15-4-2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και
Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/
2010».
5. Την Α.Π. 26633/351/5-9-2014 απόφαση του Δημάρχου Ωραιοκάστρου, με την οποία
ορίστηκαν πέντε (5) αντιδήμαρχοι, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου.
6. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Ωραιοκάστρου (ΦΕΚ 1202/Β/20-5-
2013).
7. Την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και την εξυπηρέτηση των
Δημοτών.
8. Την με αριθ. πρωτ. 18534/2-9-2016 αίτηση του Αντιδημάρχου κ. Δίγκαλη Θωμά
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α.Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Παναγιωτίδη Χρήστο σε
αντικατάσταση του Δ.Σ κ. Δίγκαλη Θωμά
Β. Αναθέτει στον Αντιδήμαρχο κ. Παναγιωτίδη Χρήστο του Δήμου
Ωραιοκάστρου από 2/9/2016 έως 28/2/2017 , κατά τόπον Αντιδήμαρχο Δημοτικής
Ενότητας Καλλιθέας και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Γεωργίας και Αγροτικής Ανάπτυξης
με τις εξής αρμοδιότητες:
Τις κατά τόπον αρμοδιότητες:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Ταχ. Δ/νση : Κομνηνών 76
Τ.Κ. 57013
Τηλ. 2313304002
Fax: 2310697897
Email: dimarxos@oraiokastro.gr
Ωραιόκαστρο : 02.09.2016
Αριθμ. Πρωτ.: 18539
– την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική
Ενότητα Καλλιθέας.
– την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)
της Δημοτικής Ενότητας Καλλιθέας.
– την ευθύνη για τις Βιομηχανικές και Εμπορικές Ζώνες της Δημοτικής Ενότητας
Καλλιθέας.
– την αποκλειστική ευθύνη των λατομείων που λειτουργούν στη Δημοτική Ενότητα
Καλλιθέας.
– την εποπτεία του προσωπικού της Δημοτικής Ενότητας Καλλιθέας.
– την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη
δημοτική ενότητα Καλλιθέας.
– τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται
στη δημοτική ενότητα Καλλιθέας.
– την έκδοση άδειας ταφής στη Δημοτική Ενότητα Καλλιθέας, καθώς και τη φροντίδα
εκταφής κατά τα ισχύοντα του Κανονισμού Νεκροταφείων.
– την υπογραφή με εξουσιοδότηση του ∆ημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και
λοιπών διοικητικών εγγράφων καθώς και ληξιαρχικών βιβλίων και πράξεων τα
οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της
δημοτικής ενότητας Καλλιθέας.
– τη συνεργασία με τον Πρόεδρο των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων της
δημοτικής κοινότητας Καλλιθέας για την επίλυση των προβλημάτων τους, σε
συνεργασία με τον καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα καθοριστούν από
αυτόν.
Τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
– την περισυλλογή νεκρών ζώων.
– τη λήψη τόσο προληπτικών όσο και κατασταλτικών μέτρων για την προστασία των
κοινόχρηστων χώρων διάθεσης απορριμμάτων με σκοπό την καταπολέμηση της
ανεξέλεγκτης ρύπανσης.
– τη διαχείριση και εκμετάλλευση δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων
και βοσκοτόπων, καθώς και αποκαλυπτόμενων καλλιεργητικών εκτάσεων που τους
παραχωρούνται από το Δημόσιο.
– την ευθύνη για τη σύσταση της Τριμελούς Επιτροπής, η οποία χορηγεί βεβαίωση για
έκδοση ή ανανέωση «Παραγωγικής Άδειας».
– την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου όλων των εγγράφων και εν γένει
πράξεων που εκδίδονται από τις ανωτέρω υπηρεσίες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση φωτοαντιγράφων.
– τη Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση σε όλα τα θέματα της αρμοδιότητας
του.
– την εισήγηση προς το Δήμαρχο για τη χορήγηση αδειών του προσωπικού των
υπηρεσιών που εποπτεύει.
– την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών.
– τη συνεργασία με τους προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
Β. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί
ο ∆ήμαρχος.
Γ. Η παρούσα να δημοσιευθεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του νομού ή σε
μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα
του ∆ήμου.Κοινοποίηση:
1. Ενδιαφερόμενους
Εσωτερική διανομή:
1. Δ/νση Περιβάλλοντος, Πολιτικής
Προστασίας και Ποιότητας Ζωής
2. Δ/νση Διοικητικών και
Οικονομικών Υπηρεσιών
3. Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
και Πολεοδομίας
4. Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού,
Οργάνωσης και Πληροφορικής
5. Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής
Ανάπτυξης
6. Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής
Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και
Αθλητισμού
7. Δημοτική Ενότητα Καλλιθέας
8. Δημοτική Ενότητα Μυγδονίας
9. Νομική Υπηρεσία
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΓΑΒΟΤΣΗΣ

Μοίρασε το άρθρο!