Τέλος στην ασυνέπεια των καταναλωτών υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας έρχεται να βάλει ο Τηλεγνούς. Πως μπαίνεις και πως βγαίνεις από την black list.
Το σενάριο γνωστό και επαναλαμβανόμενο. Χρήστες υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας “φέσωναν” τις εταιρείες και προχωρούσαν ακάθεκτοι προς τον επόμενο πάροχο. Όλα αυτά από σήμερα τέλος καθώς παίρνει μπροστά ο “Τηλεγνούς”, φορέας αντίστοιχος με το ‘Τειρεσία” που πιάνει στην τσιμπίδα του τους ασυνεπείς στις τραπεζικές συναλλαγές.
Όπως αναφέρετε δύο είναι τα κριτήρια για την ένταξη κάποιου στον Τηλεγνού:
1. Οφειλή ίση ή μεγαλύτερη των διακοσίων ευρώ, η οποία έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη για πάνω από ενενήντα ημέρες.
2. Ληξιπρόθεσμη οφειλή συνεπεία μη πληρωμής κανενός λογαριασμού και αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο μέσω φορητότητας. Εδώ θα πρέπει να διευκρινισθεί ότι ληξιπρόθεσμη καθίσταται η οφειλή που παραμένει μετά την παρέλευση τριάντα ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού χρέωσης που αναγράφεται επ΄αυτού.
Πόσο εύκολο είναι τώρα να βγει κάποιος από το αρχείο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς που διατηρεί η Τηλεγνούς; Με την τακτοποίηση της ληξιπρόθεσμης οφειλής στην εκάστοτε εταιρεία κινητών επικοινωνιών, η εταιρεία διαγράφει άμεσα την εγγραφή από το αρχείο της Τηλεγνούς.
Περισσότερες πληροφορίες και απαντήσεις στα ερωτήματα που πιθανόν να έχουν καταναλωτές και χρήστες υπηρεσιών κινητής δίνονται στην σχετική ενότητα της ιστοσελίδας της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ.
Φωτογραφία: Shutterstock