13033: 4,4 εκατ. μηνύματα το πρώτο τριήμερο – Αύξηση 50% της χρήσης δεδομένων

Τα 4,4 εκατομμύρια έφτασαν τα έγκυρα γραπτά μηνύματα, τα οποία έστειλαν οι πολίτες στο 13033 προκειμένου να μετακινηθούν το πρώτο τριήμερο εφαρμογής της απαγόρευσης της κυκλοφορίας στη χώρα, όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα προ ολίγου το υπουργείο.

Στην πραγματικότητα βέβαια τα μηνύματα που εστάλησαν – και πιθανότατα οι μετακινήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο ίδιο διάστημα – ήταν αρκετά περισσότερες δεδομένου ότι ειδικά την πρώτη ημέρα εφαρμογής το ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων μετά βίας έφτασε το 65%.

Την ίδια στιγμή η αύξηση που καταγράφεται στην κίνηση δεδομένων κυρίως από σταθερά δίκτυα έφτασε πλέον το 50%, συγκρινόμενη με την κίνηση που παρατηρούνταν στις αρχές του μήνα, ενώ έως σήμερα εξυπηρετείται με απόυτη επάρκεια.

Αναλυτικά, από τα στοιχεία του υπουργείου προκύπτει ότι ένας μεγάλος αριθμός πολιτών επιλέγει την αποστολή μηνύματος SMS στο 13033 προκειμένου να …ξεμυτίσει από το σπίτι του στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία:

  • Κατά το πρώτο 24ωρο λειτουργίας της (από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου) η υπηρεσία του13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα SMS, τα οποία αντιστοιχούν στο 65% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε.
  • Στο δεύτερο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,8 εκατ. έγκυρα μηνύματα, τα οποία αντιστοιχούν στο 81% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία. Σε σχέση με το πρώτο 24ωρο παρουσιάστηκε αύξηση στον αριθμό των έγκυρων μηνυμάτων κατά 38,5%.
  • Στο τρίτο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 26ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα, που αντιστοιχούν στο 85% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία.

Η καθημερινή αύξηση στο ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων καταδεικνύει ότι οι πολίτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την υπηρεσία.

Υπενθυμίζεται ότι οι οδηγίες για τη σύνταξη μηνύματος και αποστολή του στο 13033 είναι διαθέσιμες στη σχετική ενότητα του forma.gov.gr, ενώ η αποστολή SMS στο 13033 δεν έχει χρέωση ακόμα και αν στα κινητά κάποιων συνδρομητών εμφανίζεται μήνυμα ότι πρόκειται για υπηρεσία, η οποία χρεώνεται.

Να σημειωθεί ότι, όπως διευκρίνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης σε πρόσφατες δηλώσεις του, δεν καταγράφεται ποια κατηγορία εξόδου είναι πιο …δημοφιλής ώστε να μην έχει ο πολίτης την αίσθηση της παρακολούθησης: «Δεν έχουμε εικόνα για το ποιες εντολές είναι πιο συχνές και δεν έχουμε ηθελημένα γιατί είπαμε από την πρώτη ημέρα ότι εμείς δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία για κανέναν άλλο λόγο παρά μόνο για την ενδυνάμωση των πολιτών. Και αποφασίσαμε να μην κρατάμε δεδομένα από αυτό. Μόνο τον όγκο των μηνυμάτων κοιτάμε τίποτε άλλο. Δεν κρατάμε καθόλου στοιχεία επίτηδες γιατί θέλουμε ο κόσμος να εμπιστευτεί την τεχνολογία και αυτού του τύπου τα μέσα για να μπορέσει να κάνει τη δουλειά του αυτές τις ημέρες» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Αύξηση 50% στην κίνηση δεδομένων

Τις τελευταίες εβδομάδες που εφαρμόζεται τόσο η τηλεργασία όσο και η τηλε-εκπαίδευση σε ένα βαθμό έχει καταγραφεί αύξηση στην κίνηση δεδομένων -κυρίως στα σταθερά δίκτυα-, η οποία διαμορφώνεται στο 50%, ως αποτέλεσμα της επικοινωνίας των πολιτών, η οποία πραγματοποιείται  σχεδόν αποκλειστικά μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων σε σύγκριση με τις αρχές Μαρτίου.

Σύμφωνα με το υπουργείο, η επιπλέον κίνηση έχει διεκπεραιωθεί με επάρκεια από τα σχετικά δίκτυα τηλεπικοινωνιών  που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Υπογραμμίζεται, ωστόσο, ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πόροι δεν είναι απεριόριστοι και πως οι αντίστοιχες υποδομές έχουν συγκεκριμένες  χωρητικότητες και δυνατότητες αναβαθμίσεων.

Ως εκ τούτου το υπουργείο επαναλαμβάνει ότι η υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών είναι βασική παράμετρος κατά τις παρούσες συνθήκες και οι  αναλυτικές πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις οδηγίες που εξέδωσε στις 16 Μαρτίου, είναι σημαντικό να τηρούνται από όλους μας ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών. 

Μοίρασε το άρθρο!