Θεσσαλονίκη: Το μετρό πάει… βορειοδυτικά – Ξεκίνησαν οι μελέτες των σταθμών – Χωρίς διόδια ο Flyover

Η υιοθέτηση ενός κομίστρου που ισχύει για 70 λεπτά της ώρας είχε επιλεγεί, επειδή ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να υπάρξει η μετεπιβίβαση μεταξύ του μετρό και του λεωφορείου με το ίδιο εισιτήριο», κάτι που προς το παρόν δεν έγινε εφικτό. Το φαινόμενο της ανταλλαγής εισιτηρίων μεταξύ επιβατών θα αντιμετωπιστεί αμέσως, με την επαναλειτουργία του μετρό μετά τη διακοπή διαρκείας ενός μήνα που έχει προαναγγελθεί και ότι την ίδια ώρα, το ενιαίο εισιτήριο προχωρά.

metro.jpg?v=0

Για έναν μήνα είναι επιβεβλημένη η διακοπή της λειτουργίας του μετρό γιατί όλα κατατείνουν στην ασφάλεια του επιβατικού κοινού, ενώ το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης για τον Μάρτιο του 2026, με τις δοκιμές, αποτελούν το πιο δύσκολο στάδιο της διαδικασίας, από το οποίο εξαρτάται ο προσδιορισμός της ακριβούς ημερομηνίας.

Η επέκταση του μετρό προς τις βορειοδυτικές συνοικίες, έχουν ξεκινήσει οι μελέτες χωροθέτησης των σταθμών, και η μελέτη κόστους – οφέλους είναι πάρα πολύ βασική για να μπορέσει να ενταχθεί  το έργο σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Το Flyover, έχει την τύχη να μην είναι ένα υπόγειο έργο, όπως είναι το Μετρό.

flyover-12.jpg?v=0

Το έργο το οποίο έχει ξεπεράσει κατά πολύ το 30% της υλοποίησης, δεν θα έχει διόδια, και η αποπληρωμή του θα γίνει μέσω πληρωμών διαθεσιμότητας, όταν αυτό τεθεί σε λειτουργία.

Μοίρασε το άρθρο!