Το 13033 δεν απάντησε σε όλους – Τι λέει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Χρήστες κινητών εξέφρασαν παράπονα για το 13033, αλλά το υπουργείο διαβεβαιώνει πως κάτι δεν έκαναν σωστά κατά την αποστολή του SMS

Με παράπονα από λίγους πολίτες ξεκίνησε η λειτουργία του πενταψήφιου αριθμού 13033, στον οποίον πρέπει να στέλνουν μήνυμα και να ενημερώνουν για τις μετακινήσεις τους.  Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας λειτουργίας του 13033 στάλθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες μηνύματα. Όπως ανέφεραν, όμως, αρκετοί, δεν έλαβαν την απάντηση επιβεβαιώσης που περίμεναν.

Οδηγίες για την αποστολή sms

Οι πολίτες που επιθυμούν να μετακινηθούν πρέπει να στείλουν SMS στον αριθμό 13033. Το μήνυμα αποστέλλεται χωρίς χρέωση και πρέπει να έχει τη μορφή «X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας» όπου Χ είναι ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:

  1. Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
  2. Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
  3. Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.
  4. Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
  5. Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
  6. Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.

Μοίρασε το άρθρο!