Εχουν εγκριθεί πιστώσεις ύψους άνω των €2,1 εκατ. για τα προγράμματα διαφημιστικής προβολής σε συγκεκριμένες αγορές- στόχους – Τα κονδύλια μάλιστα κατανέμονται ανάλογα και με την επιδημιολογική εικόνα
Google, Bloomberg, LinkedIn, Twitter, CNN, National Geographic, Travel Channel περιλαμβάνονται στα γνωστά διεθνή «ονόματα» για τα οποία ήδη έχουν εγκριθεί οι σχετικές πιστώσεις, ύψους άνω των 2,1 εκατ. ευρώ για τα προγράμματα διαφημιστικής προβολής σε συγκεκριμένες αγορές- στόχους με τα κονδύλια μάλιστα να κατανέμονται ανάλογα και με την επιδημιολογική εικόνα.
Σε Google και Bloomberg αποφασίστηκε η δέσμευση πίστωσης ποσού 856 χιλ. ευρώ για την υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ στα δύο μέσα κατά το B’ εξαμήνου του έτους 2020. Από το ποσό αυτό, αποφασίστηκε η διάθεση συνολικού ποσού 458,8 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% για την υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ μέσω του διεθνούς διαδικτυακού μέσου Google, ενώ για το Bloomberg αποφασίστηκε η διάθεση συνολικού ποσού 396,8 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.. Αγορές προβολής θα είναι η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ελβετία, η Σερβία, η Αυστρία, η Ρουμανία, η Βουλγαρία, το Ισραήλ, η Κύπρος, η Δανία, η Τσεχία, η Φινλανδία και η Νορβηγία.
Δέσμευση πίστωσης ποσού 272,8 χιλ. ευρώ αφορά στην υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ στα διεθνή διαδικτυακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης LindedIn και Twitter εντός του B’ εξαμήνου του έτους 2020. Oι στόχοι της καμπάνιας στην περίπτωση αυτή θα είναι η προβολή της χώρας μας καταρχάς ως ενός διαχρονικά κορυφαίου καλοκαιρινού προορισμού και ως μιας από τις ασφαλέστερες υγειονομικά χώρες (Awareness) αλλά και η αύξηση του αριθμού των followers σε χώρες- στόχους όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ολλανδία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Σουηδία, Δανία, Νορβηγία, Ρουμανία, Φινλανδία, Αυστρία, Ισραήλ, Τσεχία, Σερβία.
Εxpedia και Tripadvisor
Eπιπλέον, ο ΕΟΤ ενέκρινε τη δέσμευση πίστωσης ποσού 372 χιλ. ευρώ που αφορά σε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στην «Expedia» για το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Αντίστοιχα, αποφασίστηκε η διάθεση συνολικού ποσού 223 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, για την υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ μέσω του διεθνούς διαδικτυακού μέσου Trip Advisor, με στόχο επίσης την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης για το εξάμηνο που διανύουμε.
Πρόγραμμα συνδιαφήμισης
Εν τω μεταξύ, «τρέχουν» και τα προγράμματα συνδιαφήμισης του Οργανισμού με μεγάλα ονόματα όπως ο μεγαλύτερος εγχώριος αερομεταφορέας, η Aegean, αλλά και η Μastercard, ενώ το υπουργείο Τουρισμού έχει ανακοινώσει συνδιαφήμιση και με τον ταξιδιωτικό κολοσσό της TUI.
Με την Mastercard Europe, το πρόγραμμα συνδιαφήμισης φτάνει συνολικά τις 520 χιλ. ευρώ πρό ΦΠΑ, ήτοι στις 260.000 πλέον ΦΠΑ 24%, για τον ΕΟΤ και θα υλοποιηθεί εντός του β΄ εξαμήνου του 2020 στις αγορές της Γερμανίας, της Ολλανδίας και της Δανίας.