Πανελλήνιες 2020 ΓΕΛ: Βατές οι ασκήσεις σε Χημεία και Οικονομία – Θέματα, απαντήσεις

Σήμερα Παρασκευή 26 Ιουνίου κλείνει η αυλαία για τα βασικά μαθήματα των Γενικών Λυκείων στο πλαίσιο της διεξαγωγής των Πανελλήνιων Εξετάσεων 2020. Τα θέματα που έπεσαν σε Χημεία και Οικονομία χαρακτηρίζονται βατά χωρίς ιδιαίτερες παγίδες, αλλά με κλιμακούμενη δυσκολία. Ειδικότερα, όσον αφορά το μάθημα της Χημείας και τα θέματα για τους υποψήφιους που έχουν επιλέξει το νέο σύστημα (Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας), αυτά κάλυψαν όλη την εξεταστέα ύλη και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας.

 Όπως ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Σταυρούλα Καζάλη, χημικός, καθηγήτρια στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Αγίου Δημητρίου, οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές θα μπορέσουν να γράψουν καλά. «Τα θέματα δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά, ωστόσο ήταν έξυπνος ο τρόπος με τον οποίο συνδυάστηκαν τα διάφορα κεφάλαια από την ύλη», σημείωσε. Ιδιαίτερα για τη λύση των θεμάτων Γ και Δ, όπως επεσήμανε η κ. Καζάλη, οι μαθητές θα έπρεπε να έχουν κατανοήσει καλά την ύλη και να κάνουν σωστή διαχείριση χρόνου. svg%3E

Καλύτερα διατυπωμένα τα θέματα στη Χημεία σε σχέση με τα περυσινά

Όσον αφορά στα θέματα της Χημείας, στα οποία εξετάστηκαν υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα (Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών), ήταν καλύτερα διατυπωμένα σε σχέση με τα περυσινά και ήταν επίσης διαβαθμισμένης δυσκολίας. Ιδιαίτερα για το Γ θέμα, όπως σχολίασε η κ. Καζάλη, αφορούσε καθαρά το κομμάτι της οργανικής χημείας, οπότε αναμένεται να γράψουν όλοι καλά. Σημειώνεται ότι το Β3 θέμα ήταν κοινό και στις δύο εξετάσεις (νέο και παλαιό σύστημα).

Δεν υπήρξαν ιδιαίτερες παγίδες στο μάθημα της Οικονομίας

Όπως σχολίασαν από κοινού στο ΑΠΕ-ΜΠΕ οι καθηγητές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Αγίου Δημητρίου, Βάια Μανιά και Βασίλης Πολυχρονόπουλος, τα θέματα των εξετάσεων και των δύο συστημάτων ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και χαρακτηρίζονται βατά. Ιδιαίτερα για το νέο σύστημα, όπως ανέφεραν τα θέματα Γ και Δ ήταν πολύ καλά δομημένα, με ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας, σαφώς διατυπωμένα και απαιτούσαν σχετικά εύκολους υπολογισμούς. Το θέμα Δ είχε κοινά δεδομένα στα δύο συστήματα. Τέλος όπως ανέφεραν τα θέματα επιτρέπουν στους μαθητές να γράψουν με ευκολία ανάλογα με τις δυνατότητές τους.

 Χημεία (Νέο Σύστημα) ΓΕΛ – Ο.Π. Θετικών Σπουδών + Ο.Π. Σπουδών Υγείας ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Οικονομία (Νέο Σύστημα) ΓΕΛ – Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Χημεία (Παλαιό Σύστημα) ΓΕΛ – Ο.Π. Θετικών Σπουδών ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Παλαιό Σύστημα) ΓΕΛ – Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Μοίρασε το άρθρο!