Οι νέοι ενδιαφέρονται για την ειδησεογραφία, δείχνει νέα έρευνα

Οι νέοι άνθρωποι ενδιαφέρονται και παρακολουθούν την ειδησεογραφία, αλλά δεν είναι ικανοποιημένοι με αυτά που βλέπουν ή διαβάζουν, δείχνει νέα έρευνα.

Συμπερασματικά, η δημοσκόπηση που διεξήχθη από την «Media Insight Project», μία συνεργασία των «Associated Press» «NORC Center for Public Affairs Research» και «American Press Institute», έδειξε ότι το 79% των νεαρών Αμερικανών, ηλικίας 16 έως 40 ετών, ενημερώνεται σε καθημερινή βάση.

Η έρευνα έρχεται να σπάσει το στερεότυπο που θέλει τους νέους να μην ενδιαφέρονται για την ενημέρωση, το οποίο έχει κυρίως προκύψει λόγω στατιστικών ερευνών που δείχνουν ότι το κοινό και οι αναγνώστες της τηλεόρασης και των εφημερίδων είναι κατά βάση μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι. 

«Ασχολούνται περισσότερο και με περισσότερους τρόπους από ό,τι συνήθως τους αποδίδουν οι άλλοι άνθρωποι», δήλωσε ο Μάικλ Μπόλντεν (Michael Bolden), διευθύνων σύμβουλος και εκτελεστικός διευθυντής του American Press Institute.

Υπολογίζεται ότι το 71% αυτής της ηλικιακής ομάδας λαμβάνει ειδήσεις καθημερινά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η τροφοδότηση με ειδήσεις από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ποικίλει. Το Facebook δεν κυριαρχεί όπως παλιά. Περίπου το ένα τρίτο ή περισσότεροι λαμβάνουν ειδήσεις κάθε ημέρα από το YouTube και το Instagram και περίπου το ένα τέταρτο ή περισσότεροι από το TikTok, το Snapchat και το Twitter. Πλέον, το 40% λέει ότι διαβάζει ειδήσεις από το Facebook καθημερινά, σε σύγκριση με το 57% των millennials (οι σημερινοί 40άρηδες) που το είχαν δηλώσει αυτό σε έρευνα του «Media Insight Project» το 2015.

Ωστόσο, ένα σημαντικό 45% δήλωσε ότι λαμβάνει ειδήσεις κάθε ημέρα από παραδοσιακές πηγές, όπως τηλεοπτικούς ή ραδιοφωνικούς σταθμούς, εφημερίδες και ειδησεογραφικούς ιστότοπους.

Η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι περίπου το ένα τέταρτο των νέων λένε ότι πληρώνουν τακτικά για τουλάχιστον ένα ειδησεογραφικό προϊόν, όπως έντυπα ή ψηφιακά περιοδικά και εφημερίδες, και ένα παρόμοιο ποσοστό έχει κάνει δωρεές σε τουλάχιστον έναν μη κερδοσκοπικό ειδησεογραφικό οργανισμό.

Αλλά, μόνο το 32% δηλώνει ότι του αρέσει να παρακολουθεί τις ειδήσεις. Αυτή είναι μια αξιοσημείωτη μείωση σε σχέση με πριν από επτά χρόνια, όταν το έλεγε αυτό το 53% των millennials. Λιγότεροι νέοι λένε τώρα ότι τους αρέσει να μιλούν με την οικογένεια και τους φίλους τους για τα νέα.

Αλλα ευρήματα, τα οποία θέλουν τους πολίτες να λένε ότι αισθάνονται χειρότερα όσο περισσότερο χρόνο περνούν στο Διαδίκτυο ή να θέτουν χρονικά όρια στην κατανάλωση ειδήσεων, υποδηλώνουν κούραση με τα νέα, δήλωσε ο Τομ Ροζενστάιελ (Tom Rosenstiel), καθηγητής δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ.

«Δεν με εξέπληξε αυτό», είπε ο κ. Μπόλντεν. «Ο κύκλος ειδήσεων, ειδικά τα τελευταία τρία χρόνια, αποτέλεσε πρόκληση», πρόσθεσε.

Περίπου 9 στους 10 νέους αναφέρουν ότι η παραπληροφόρηση για θέματα και γεγονότα αποτελεί πρόβλημα, συμπεριλαμβανομένων περίπου 6 στους 10 που λένε ότι είναι ένα σημαντικό πρόβλημα. Οι περισσότεροι λένε ότι έχουν εκτεθεί και οι ίδιοι σε παραπληροφόρηση.

πηγή: ekirikas.com

Μοίρασε το άρθρο!