Εισπρακτικές εταιρείες: Τηλεφωνικό «bullying» μέσω δικηγόρων (video)

Ανεξέλεγκτα εξακολουθούν να λειτουργούν παρά το αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο και τα τσουχτερά πρόστιμα οι εισπρακτικές εταιρείες

Οι καταγγελίες δανειοληπτών που καλούνται να απαντούν σε ενοχλητικά και συνεχή τηλεφωνήματα από τις λεγόμενες «εταιρίες ενημέρωσης» είναι αλλεπάλληλες, ενώ κάνουν λόγο για τηλεφωνικό bullying.

Οι καταναλωτές σύμφωνα με τους ειδικούς θα πρέπει να έχει μια εικόνα για το πότε υπήρξε η προηγούμενη επικοινωνία, καθώς αν δεν έχει παρέλθει το διάστημα των δυο ημερών έχει κάθε δικαίωμα να απαντήσει στην εταιρεία ότι δεν μπορεί να το καλέσει σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Όπως αποκάλυψε στο OPEN TV ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Δημήτρης Αυλωνίτης, το τελευταίο διάστημα τον ρόλο των εισπρακτικών εταιρειών έχουν αναλάβει δικηγορικά γραφεία, καθώς είναι πολλές οι καταγγελίες δανειοληπτών που υποστηρίζουν πως επειδή δεν συμπεριλαμβάνονται στο υπάρχον νομικό πλαίσιο λειτουργούν ανεξέλεγκτα.

Αυθαιρεσίες εισπρακτικών και δικηγορικών γραφείων

Σήμερα οι εταιρείες ενημέρωσης επιτρέπεται να καλούν για έναν δανειολήπτη κάθε δυο ημέρες και αυτό αφού έχουν περάσει δέκα ημέρες από την λήξη της προθεσμίας πληρωμής.

 Αντί γι’ αυτό οι εισπρακτικές εταιρείες σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεφωνούν καθημερινά χωρίς σταματημό, τηλεφωνούν ακόμα και σε συγγενείς ή και σε συναδέλφους των δανειοληπτών.

Σύντομα σύμφωνα με αποκάλυψη του OPEN TV αναμένεται στη βουλή ειδικό σχέδιο νόμου που θα βάζει «φρένο» στα δικηγορικά γραφεία να παίζουν ρόλο εισπρακτικών εταιρειών.  

Μοίρασε το άρθρο!