Σφοδρές αντιδράσεις για «μεσαιωνική» καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό

Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο;». Αυτά γράφουν οι αφίσες της καμπάνιας κατά των αμβλώσεων που διαφημίζεται στις αποβάθρες του Μετρό και αντίκρισαν σήμερα οι επιβάτες.

Η καμπάνια υπογράφεται από την πρωτοβουλία χριστιανικών σωματείων «αφήστε με να ζήσω», θυμίζοντας το μήνυμα που είχε τυπωθεί και στο εξώφυλλο της εφημερίδας SportDay στις 29 Δεκεμβρίου.

 Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς του Μετρό, προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις και πλήθος σχολιασμών από πολλούς χρήστες του Facebook και του Twitter, οι οποίοι ανεβάζουν φωτογραφίες με τις επίμαχες αφίσες, σχολιάζοντας τη μεσαιωνική αντίληψη που επιχειρεί να ανοίξει ένα ζήτημα στο οποίο ο σύγχρονος κόσμος έχει απαντήσει και κλείσει.

Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ

Απαντώντας στις αντιδράσεις η ΣΤΑΣΥ, υπεύθυνη για τις διαφημίσεις που προβάλλονται στο μετρό, υποστήριξε πως απλώς «πρόκειται για μια διαφήμιση όπως όλες οι άλλες που μπαίνουν σε χώρους του Μετρό». 

«Εν προκειμένω ζητήθηκε από μια μη κερδοσκοπική οργάνωση να μπει η εν λόγω διαφήμιση, με τον φορέα αυτόν να καταβάλλει κανονικά το προβλεπόμενο ποσό για τη φιλοξενία του πόστερ. Πρόκειται για φορέα βραβευμένο που δημιουργήθηκε από πολυτέκνους. Στην αφίσα δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις, έτσι κρίθηκε πως δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα», αναφέρει και προσθέτει: «Πράγματι, μπορεί κανείς να διαφωνεί με το περιεχόμενο του προβαλλόμενου μηνύματος αλλά κατά τη γνώμη μας δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση». 

Costas Tachtsidis@C_tachtsidis

Διαφήμιση στο Μετρό κατά των αμβλώσεων.
Κανείς πλέον δεν ξέρει ποιο θεσμοθετημένο, ανθρώπινο και εργασιακό δικαίωμα θα αμφισβητήσει αυτή η συντηρητική μαυρίλα που έχει απλωθεί σε ολόκληρη τη χώρα.
Μπήκαμε σε μια εποχή των τεράτων, που τίποτα δε θα μοιάζει με ότι έχει προηγηθεί

Προβολή εικόνας στο Twitter
 
bloodyfull@bloodyfull

Κατεβαινοντας στα βάθη της γης, στο Μετρό της Αθήνας, σαν να κατεβαίνεις στα βάθη του παρελθόντος.
Οι διαφημίσεις στο Μετρό είναι ακριβουτσικες. Κάποιο γαλάζιο ταμείο, κάποιος γαλανόλευκος δωρητής άνοιξε το πουγκί του.
1/2

Προβολή εικόνας στο Twitter

Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ@Neolaia_Syriza

Παρέμβαση της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ στο Μετρό του Μεταξουργείου.

Τα σώματά μας, μας ανήκουν!

Κάτω τα χέρια σας από τα σώματα μας. Κάτω τα χέρια σας από την νεολαία!

Προβολή εικόνας στο Twitter
  

Nikos Kaimakamis@nikaimakam

A(μβ)λωση Κοινής Λογικής και Νεωτερικότητας…Το μετρό στην Αθήνα κάνει και ταξίδια πίσω στο χρόνο με κατεύθυνση προς το Μεσαίωνα?

Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Nikos Kaimakamis

Πολίτης του κόσμου@tosxoleio

Πριν 15 ημέρες: «Έλα μωρέ, πως κάνεις έτσι; Μια εφημερίδα έβγαλε ένα πρωτοσέλιδο κατά των αμβλώσεων και ο αντιπρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος και υπουργός Ανάπτυξης, το επικρότησε. Ε, και;»

Σήμερα: Διαφήμιση στο Μετρό…. https://www.facebook.com/fpanos/posts/2812647185447734 

Δείτε άλλα Tweet του χρήστη Πολίτης του κόσμου

Σπύρος Μερκούρης@MarkissiosK

Οι απαράδεκτες αφίσες στο μετρό ΔΕΝ πρέπει να είναι εκεί αύριο. Είτε έτσι ή αλλιώς. Οι Χριστιανοταλιμπάν ΔΕΝ θα κάνουν προπαγάνδα σε κοινόχρηστους χώρους που χρησιμοποιούμε με αμοιβή μάλιστα!

  

Petruccios@petruccios

Μπαίνεις μετρό, βλέπεις αφίσα afistemenaziso και ψάχνεις τιρμπουσόν για τα μάτια.

  

Costas Zachariadis@CZachariadis

Οι πιο ανατριχιαστικές και αναχρονιστικές ιδέες και πρακτικές είναι εδώ στο ΜΕΤΡΟ. Να μην αφήσουμε την χώρα στην οπισθοδρόμηση. Να δώσουμε μάχες για θεμελιώδη δικαιώματα και αυτονόητες αξίες.

Προβολή εικόνας στο Twitter
  

maryanne@mvmarva

διαφήμιση στο μετρό. Άμα δεν δούμε σύντομα πρόταση για τροποποίηση του 304.4 ΠΚ επί τα χείρω, εμένα να μου τρυπήσετε τη μύτη. ???

Προβολή εικόνας στο Twitter
  

Anastasios Moumtzis@TasioMG

Μεσαιωνική καλημέρα από το μετρό της πρωτεύουσας!

Προβολή εικόνας στο Twitter
  
 

iLi@iLi_van_iLi

Κύριε Μυλόπουλε ως πρώην πρόεδρος του Αττικό Μετρό τι συμβουλεύετε να κάνουμε ως συλλόγοι γυναικών, επίσημα απέναντι στην εταιρεία με διαμαρτυρία για αυτήν την απαράδεκτη διαφήμιση που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ομόνοια;

Προβολή εικόνας στο Twitter

Γιάννης Μυλόπουλος@MylopYannis

Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο.

EvEl@EvEl51115706

Διαβάζω για τις αφίσες στο μετρό. Καμπάνια ενημέρωσης για την πρόληψη κ αντισύλληψη, μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία, κράτος πρόνοιας για όλους προέχουν ρε μύδια! Μετά πέφτετε από τα σύννεφα που πετούν παιδιά από τα μπαλκόνια ή τα πετούν στους κάδους..

 
Απελή Τσαμτσάμ@Egina_Apli

Μετρό άλλων χωρών:Βοηθήστε έναν άστεγο
Μετρό Ελλάδας:Βάλτε πιο πάνω την ζωή ενός αγκιστρωμένου σπερματοζωαρίου από την ζωή μιας 15χρονης βιασμένης https://twitter.com/JohnPliotas/status/1216610225492459520 

Γιάννης Πλιώτας@JohnPliotas

Ευτυχώς γίνεται μεγάλη καμπάνια στο Μετρό για να καταπολεμηθούν οι 3.754.236 δολοφονίες παιδιών που γίνονται κάθε χρόνο στην Ελλαδίτσα μας.

Προβολή εικόνας στο Twitter
 
Antilian Kotzai@AntilianKotzai

Η Αττικό Μετρό μας φέρνει τον Μεσαίωνα. Η καμπάνια αυτή είναι βγαλμένη από τις πιο σκοτεινές εποχές της ιστορίας και απειλεί ευθέως το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του σώματος.

Προβολή εικόνας στο Twitter

Μοίρασε το άρθρο!