Παγώνει η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για εκχώρηση δρομολογίων του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ

Νέα τροπή λαμβάνει η εκχώρηση δρομολογίων του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ καθώς σύμφωνα με πληροφορίες πάγωσε η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τη σύμβαση παραχώρησης των 25 λεωφορειακών γραμμών. Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι της ανακοίνωσης του ΟΣΕΘ για την παραλαβή των  οχημάτων από τα ΚΤΕΛ, στα οποία παραχωρήθηκαν 25 γραμμές του ΟΑΣΘ με απευθείας ανάθεση και ήρθε το ελεγκτικό συνέδριο να παγώσει την όλη διαδικασία.

Το ελεγκτικό συνέδριο με έγγραφο του ζητά πρόσθετα στοιχεία από τα οποία να προκύπτει η αδυναμία του ΟΑΣΘ να εκτελέσει το συγκοινωνιακό έργο και παράλληλα να αιτιολογηθεί  η επιλογή για την απ’ ευθείας ανάθεση του έργου στα ΚΤΕΛ.  Μπορεί ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ να δήλωνε πως είναι θέμα ημερών να ξεκινήσει η κανονική κυκλοφορία των συγκεκριμένων λεωφορείων, προεξοφλώντας προφανώς την απόφαση του ελεγκτικού συνεδρίου, ήρθε όμως η ανώτατη ελεγκτική αρχή  να θέσει σχεδόν τα ίδια ερωτήματα ενώ παράλληλα ζητά πλήρη και αναλυτικό κατάλογο για το στόλο του ΟΑΣΘ και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

Και η ερώτηση είναι, αντί να εκχωρήσουμε συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ έναντι 40 εκατομμυρίων, δεν είναι προτιμότερο να εκσυγχρονιστεί  ο στόλος του ΟΑΣΘ και να αντικατασταθεί σημαντικό μέρος του με αντιρρυπαντικής τεχνολογίας λεωφορεία, για να βελτιωθεί η μετακίνηση των πολιτών εντός της πόλης;

Μοίρασε το άρθρο!