02/03/2016
Όσοι κινούνται στην πόλη, βιώνουν το πρόβλημα από πρώτο… χέρι, καθώς οι μονοδρομήσεις και τα έργα για Μετρό, έχουν μετατρέψει σε εφιάλτη, τις μετακινήσεις στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.Η κατάσταση έχει γίνει πλέον ανυπόφορη. Το κέντρο της πόλης μοιάζει με… χάος και πλέον θυμίζει ένα απέραντο… πάρκινγκ, με παράνομες σταθμεύσεις, διπλοπαρκαρίσματα, τρομερή κίνηση σε κεντρικούς δρόμους και προβλήματα στη κυκλοφορία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.Η κρίση έφερε αλλαγές στον τρόπο που μετακινούμαστε,και η δημόσια συγκοινωνία έγινε μέρος της καθημερινότητάς μας.
Με πρωτοβουλία λοιπόν του Δημάρχου Ωραιοκάστρου Αστέριου Γαβότση,αφού πραγματοποιήθηκε πριν λίγο καιρό αυτοψία σε όλες τις περιοχές του Δήμου,απεστάλη υπόμνημα προς το ΣΑΣΘ με τις προτάσεις της διοίκησης για την αστική συγκοινωνία,που με την σειρά του έκανε δεκτό το αίτημα του δήμου για τροποποίηση της γραμμής 55 ώστε να εξυπηρετούνται πλέον οι κάτοικοι του οικισμού Νέας Εγνατίας πλησίον της αίθουσας εκδηλώσεων «Faraoh».
Έγινε επίσης αποδεκτή η πρότασή της διοίκησης, η σύνδεση μέσω της γραμμής 55 Ωραιοκάστρου – Νεοχωρούδας σε συνδυασμό με το 82. Οι επιβάτες της περιοχής της Καλλιθέας θα αποβιβάζονται στη Νεοχωρούδα και θα μετεπιβιβάζονται στο 55 με προορισμό το Ωραιόκαστρο.
Ως προς τη στάση «Βερόπουλος» της γραμμής 56 έγινε αποδεκτή από το ΣΑΣΘ η πρόταση του δήμου Ωραιοκάστρου, η οποία προβλέπει είσοδο του αστικού λεωφορείου εντός της αλάνας του σούπερ μάρκετ «Βερόπουλος» στο ύψος της Γαλήνης, πραγματοποίηση στάσης και στη συνέχεια επάνοδος του αστικού στον κεντρικό οδικό άξονα Ωραιοκάστρου- Θεσσαλονίκης.
Έγινε αποδεκτή επίσης η πρόταση το αστικό της γραμμής 56 τόσο στην άνοδο, όσο και στην κάθοδο να διέρχεται πάνω από την αερογέφυρα της Σταυρούπολης και όχι από τους παράδρομους με αποτέλεσμα να συντομεύεται αρκετά ο χρόνος της διαδρομής Ωραιοκάστρου- Θεσσαλονίκης.
Έγινε αποδεκτή επίσης η πρότασή που προβλέπει τροποποίηση του δρομολογίου της γραμμής 27 στην άνοδό του προς το αμαξοστάσιο ως εξής: Αντί το αστικό λεωφορείο να στρίβει αριστερά στην νότια πάροδο της Εγνατίας Οδού για να φτάσει στην οδό Θερμαϊκού και να καταλήξει στο αμαξοστάσιο, το αστικό θα συνεχίζει την πορεία του στον κεντρικό οδικό άξονα Θεσσαλονίκης- Ωραιοκάστρου και θα στρίβει αριστερά στη Συμμαχική Οδό μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Θερμαϊκού από όπου τελικά θα καταλήγει στο αμαξοστάσιο.
Εγκρίνεται επίσης πρόγραμμα καθημερινής λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής 55 προκειμένου οι μαθητές του γυμνασίου Ωραιοκάστρου να μετακινούνται με το δρομολόγιο της γραμμής 55 Α που θα διέρχεται από το Ωραιόκαστρο στις 7.30 αντί του δρομολογίου της γραμμής 56 Α.
Έγινε επίσης αποδεκτό το αίτημα για τη μεταφορά της στάσης μετεπιβίβασης από το 83 του Λαγκαδά στο 84 της Μυγδονίας. Από τη στάση Ανθούπολη που γινόταν μέχρι σήμερα η μετεπιβίβαση θα γίνεται πλέον στη στάση διασταύρωση Χουλιάρα και οι επιβάτες θα φτάνουν με το λεωφορείο αυτό μέχρι την περιοχή των πανεπιστημίων.