Μετρό Θεσσαλονίκης: Χορός εκατομμυρίων και καθυστερήσεις με τις ευλογίες της Αττικό Μετρό

Αίσθηση, οργή και πολλά ερωτηματικά προκαλεί το έγγραφο της απόφασης του ΔΣ της Αττικό Μετρό τον Οκτώβριο του 2020 να αναγνωρίσει ότι οι καθυστερήσεις γύρω από το Μετρό Θεσσαλονίκης βαραίνουν την ίδια, ανοίγοντας με αυτό τον τρόπο την πόρτα στην ανάδοχο εταιρεία να καταθέτει αιτήματα αποζημιώσεων, ζημιώνοντας με αυτό τον τρόπο το Δημόσιο και κατ’ επέκταση όλους τους φορολογούμενους πολίτες.

«Η Αττικό Μετρό αποδέχεται ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ εξαρχής ΟΛΑ τα επιχειρήματα και ΟΛΑ τα αιτήματα του εργολάβου του έργου! Όχι μόνο τα αποδέχεται, αλλά δέχεται ότι η ίδια η Αττικό Μετρό ΦΤΑΙΕΙ για τις καθυστερήσεις του έργου. Πώς φταίει; Άλλαξε σχεδιασμό για το Σταθμό Βενιζέλου, αργούσε -λέει η ίδια η ΑΜ- να εγκρίνει τις μελέτες που έφερνε ο εργολάβος γιατί είχε “φόρτο εργασίας” (ενώ η Αττικό Μετρό έχει μόνη ευθύνη τα Μετρό). Ακόμη κι όταν ο Εργολάβος αργούσε να φέρει τις Μελέτες αργά, πάλι η ΑΜ φταίει -λέει η ίδια- γιατί δεν τις ενέκρινε στην ώρα τους! Ακόμη και στα αρχιτεκτονικά των υπόλοιπων 12 σταθμών, που δεν έχει αλλάξει ΚΑΝΕΝΑΣ σχεδιασμός, απλώς ο εργολάβος ΔΕΝ προχωρούσε ΚΑΜΙΑ εργασία, και πάλι η Αττικό Μετρό δηλώνει “συνυπευθυνότητα”!» αναφέρει σε ανάρτηση της για το θέμα, η πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, Δέσποινα Κουτσούμπα.

Επί της ουσίας, η Αττικό Μετρό από τον Οκτώβριο του 2020 βγάζει… λάδι την ανάδοχο εταιρεία, όταν αναφέρει ότι: «αναγνωρίζεται ότι η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του συνόλου των εργασιών της Αποκλειστικής Τμηματικής Προθεσμίας Α/Α 9 δεν οφείλεται σε αποκλειστική υπαιτιότητα της Αναδόχου Κ/αίας…» Το πλέον εξοργιστικό όμως είναι το γεγονός ότι ακόμα και στις περιπτώσεις που υπάρχει παραδοχή για έλλειψη μελετών για τους σταθμούς, γιατί η ανάδοχος εταιρεία δεν τις υπέβαλλε εμπρόθεσμα, η Αττικό Μετρό βγαίνει ξανά… μπροστά και αναφέρει ότι και η ίδια άργησε να τις εγκρίνει λόγω φόρτου εργασίας!

πηγή: parallaximag.gr

Μοίρασε το άρθρο!