Μέσω ΚΕΠ η έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας (ΦΕΚ)

Την ένταξη της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας (Ε.Κ.Α.Α.) στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)  αποφάσισαν οι υπουργοί Εργασίας και Ψηφιακής Πολιτικής.

Οι υπάλληλοι των Κ.Ε.Π. πιστοποιούνται στον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e- EΦΚΑ) ως χρήστες της ηλεκτρονικής υπηρεσίας έκδοσης Ε.Κ.Α.Α.

Κατά την προσέλευση του ασφαλισμένου στα ΚΕΠ οι πιστοποιημένοι υπάλληλοι καταχωρούν τον ΑΜΚΑ και τα λοιπά στοιχεία του Ασφαλισμένου στην ηλεκτρονική υπηρεσία και υποβάλλουν για λογαριασμό του, το αίτημα έκδοσης της Ε.Κ.Α.Α. Στη συνέχεια εκτυπώνουν το Πιστοποιητικό Προσωρινής Αντικατάστασης και το παραδίδουν στον Ασφαλισμένο. Η Ε.Κ.Α.Α. αποστέλλεται
ταχυδρομικά από τον e-ΕΦΚΑ στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο Ασφαλισμένος.

Η αρμόδια υπηρεσία του e-EΦΚΑ σε συνεργασία με την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης), παρεμβαίνει στα συστήματά της προκειμένου να υλοποιήσει τις απαιτούμενες υπηρεσίες διαδικτύου (web services) από την πλευρά της, ώστε να διασυνδεθεί και διαλειτουργήσει με το πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης των ΚΕΠ. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται το ενιαίο περιβάλλον λειτουργίας των υπαλλήλων των ΚΕΠ, τα θέματα ασφάλειας και η τήρηση των απαραίτητων
στοιχείων στο πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης των ΚΕΠ, η παραγωγή αναφορών και στατιστικών, αλλά και γενικότερα η παρακολούθηση των υποθέσεων που διεκπεραιώνονται μέσω των ΚΕΠ. Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε αλλαγή από την πλευρά του e-EΦΚΑ θα πρέπει να γίνεται σε συμφωνία με την Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ώστε να γίνονται έγκαιρα οι απαραίτητες παρεμβάσεις στο πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης των ΚΕΠ.

Δείτε το ΦΕΚ

Μοίρασε το άρθρο!