Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης: Αύξηση 300% στις κλήσεις κατά τη δεύτερη καραντίνα

Τα προβλήματα ψυχική υγείας αυτή τη στιγμή, προβλήματα τα οποία αυξάνει ειδικότερα η πανδημία, είναι σε έξαρση. Εμείς το διαπιστώνουμε από την γραμμή που λειτουργούμε, είναι η γραμμή 10306 για τους πολίτες που μπορούν να καλούν όλο το 24ωρο. Τη δημιουργήσαμε στη διάρκεια της πρώτης καραντίνας και συνεχίζουμε τώρα στο δεύτερο κύμα της πανδημίας. Την ενισχύσαμε για να λειτουργεί σε 24ωρη βάση και σε αυτή μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες που αισθάνονται μια ψυχολογική πίεση και να παίρνουν συμβουλές από ειδικούς, ανωνυμα και δωρεάν δήλωσε η υφυπουργός Υγείας, αρμόδια για θέματα Ψυχικής Υγείας, Ζωή Ράπτη.

 Συνομιλώντας με τους ειδικούς βρίσκουν βοήθεια σε ζητήματα άγχους, κατάθλιψης αλλά και σε ζητήματα που αφορούν παιδιά, καθόσον συνεργαζόμαστε σε αυτή τη γραμμή και με το “Χαμόγελο του Παιδιού” και η επιλογή 3, δίνει τη δυνατότητα να μιλήσεις με ειδικό ψυχολόγο από το “Χαμόγελο του Παιδιού” και να μπορέσεις να βρεις βοήθεια για ό, τι αφορά τα παιδιά. Το λέω γιατί στη διάρκεια του δεύτερου κύματος η γραμμή αυτή, έχει αυξήσει περίπου 300% τα ποσοστά των κλήσεων που λαμβάνει, αυτό σημαίνει ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό οι πολίτες ζητούν βοήθεια και στήριξη. Περίπου έχουμε φτάσει τις 600-700 κλήσεις την ημέρα και αυτό δείχνει ότι ο κόσμος πραγματικά πιέζεται” συμπλήρωσε.

Μοίρασε το άρθρο!