Με τις τιμές της βενζίνης να φλερτάρει ξανά με τα 2 ευρώ/λίτρο, δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οδηγοί που επιλέγουν να ανεφοδιάσουν το αυτοκίνητό τους σε εκείνα τα πρατήρια υγρών καυσίμου που διαθέτουν τις χαμηλότερες τιμές.
Ανέκαθεν η τιμή αποτελούσε το βασικό κριτήριο επιλογής βενζινάδικου, ωστόσο, από την έναρξη των εχθροπραξιών ανάμεσα στη Ρωσία και την Ουκρανία, ίσως είναι και το μοναδικό για τη συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών.
Αυτό επιτρέπει σε πολλούς πρατηριούχους να εξαπατούν τους οδηγούς παρέχοντας νοθευμένο ή χαμηλής ποιότητας καύσιμο με δέλεαρ τη χαμηλότερη τιμή, ενώ δεν σπανίζουν και οι καταγγελίες για πειραγμένες αντλίες και την παροχή μικρότερης ποσότητας καυσίμου από την αναγραφόμενη.
Το γεγονός ότι το φθηνό καύσιμο μπορεί στο τέλος να αποδειχθεί ακριβό, έρχεται να επιβεβαιώσει μια νέα έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε στην Ισπανία, η οποία έφερε στο φως το γεγονός ότι περισσότερα από 2.000 πρατήρια χαμηλού κόστος διέθεταν στην αγορά χαμηλής ποιότητας καύσιμα, προκαλώντας βλάβες σε δεκάδες αυτοκίνητα.
Το πρόβλημα ξεκίνησε από εταιρείες-φαντάσματα οι οποίες προμήθευαν τα πρατήρια αυτά με καύσιμα, τα οποία όχι μόνον δεν είχαν περάσει τους απαραίτητους ποιοτικούς ελέγχους αλλά δεν είχαν γνωστοποιηθεί στις κρατικές υπηρεσίες ώστε να εναρμονιστούν με το ανάλογο φορολογικό καθεστώς.
Η ποσότητα των λαθραίων καυσίμων διοχετεύθηκε στην ισπανική αγορά, καταλήγοντας σε ανταγωνιστικές τιμές σε πρατήρια χαμηλού κόστους. Θέλοντας, λοιπόν, να επωφεληθούν από τις χαμηλότερες τιμές, πολλοί οδηγοί έσπευσαν να ανεφοδιάσουν τα οχήματά τους στα συγκεκριμένα πρατήρια, προκαλώντας έστω και άθελά τους, σοβαρές βλάβες στα μηχανικά μέρη.
Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, το φθηνό καύσιμο που επέλεξαν αποδείχθηκε ιδιαίτερα ακριβό καθώς τα μερικά ευρώ τα οποία γλίτωσαν κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, επεστράφησαν και με το παραπάνω για την επισκευή των μηχανικών μερών.
Πηγή: carandmotor