Ο τηλεχειρισμός του αυτοκινήτου αποκτά άλλη διάσταση

Σε έναν καινούριο ψηφιακό κόσμο, που επιτρέπει όχι μόνο να κλειδώνεις και να ξεκλειδώνεις το αυτοκίνητό σου από πολλά χιλιόμετρα μακριά, αλλά και να δίνεις τη δυνατότητα σε κάποιον φίλο σου να το οδηγήσει, χωρίς να έχει μαζί το συμβατικό κλειδί, μπαίνουν οι κάτοχοι των καινούριων Volvo, χάρη στην τελευταία γενιά του Volvo On Call. Πρόκειται για την ψηφιακή πλατφόρμα της σουηδικής εταιρίας στην οποία έχει κανείς πρόσβαση εγκαθιστώντας τη σχετική εφαρμογή που συνοδεύει το Volvo On Call σε οποιοδήποτε smartphone ή άλλη έξυπνη συσκευή.
 
Όταν παρουσιάστηκε, το 2001, το Volvo On Call ήταν μια τηλεματική πλατφόρμα για την ειδοποίηση υπηρεσιών οδικής βοήθειας σε περίπτωση ανάγκης. Από τότε εξελίσσεται συνεχώς με την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών και πλέον προσφέρει στους πελάτες της Volvo μια ευρεία γκάμα λειτουργιών διασύνδεσης και εξυπηρέτησης. Μεταξύ άλλων, αυτός ο πολύτιμος ψηφιακός βοηθός επιτρέπει στους χρήστες:
 
•          Να δροσίσουν ή να ζεστάνουν το «σαλόνι» από απόσταση, ενεργοποιώντας τον κλιματισμό, ώστε όταν μπαίνουν στο αυτοκίνητό τους να συναντούν τις επιθυμητές συνθήκες.
•          Να παραχωρήσουν το αυτοκίνητό τους σε όποιον επιθυμούν, επίσης από απόσταση, γρήγορα και απλά, δημιουργώντας ένα “ψηφιακό κλειδί” μέσω του Volvo On Call. Το άτομο στο οποίο παραχωρείται το αυτοκίνητο μπορεί να το ξεκλειδώσει και να το βάλει μπρος χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο. Πρόκειται για εύκολη και απολύτως ασφαλή διαδικασία. Το νέο XC40 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς που διαθέτει τη συγκεκριμένη δυνατότητα, η οποία σύντομα θα ενσωματωθεί και στα υπόλοιπα μοντέλα της Volvo.

 

•          Να βρουν μια θέση στάθμευσης και να λάβουν οδηγίες πλοήγησης για να φτάσουν σε αυτή.
•          Να εντοπίσουν το αυτοκίνητό τους, αν έχουν ξεχάσει πού ακριβώς έχουν παρκάρει, μέσω του χάρτη της εφαρμογής (κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο σε ένα μεγάλο parking, όπως για παράδειγμα αυτό του αεροδρομίου). Πλησιάζοντάς το, μάλιστα, έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν τα φώτα ή την κόρνα για να διευκολυνθούν στον εντοπισμό του.
•          Να ελέγξουν αν το Volvo τους είναι κλειδωμένο και, αν χρειάζεται, να το κλειδώσουν – ή να το ξεκλειδώσουν για να δώσουν πρόσβαση σε κάποιο πρόσωπο της εμπιστοσύνης τους.
•          Να συνδέσουν το Volvo On Call με το ημερολόγιό τους, ώστε να δέχονται υπενθυμίσεις για τα προγραμματισμένα ραντεβού τους. Η εφαρμογή μπορεί να στείλει αυτόματα τον τόπο μιας συνάντησης στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου.
•          Μέσω του modem του Volvo On Call, να αξιοποιήσουν μια ισχυρή και αξιόπιστη σύνδεση, έχοντας και τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα in-car WiFi hotspot για τις φορητές συσκευές όλων των επιβατών.
•          Να επωφεληθούν από την υπηρεσία Παράδοσης στο Αυτοκίνητο (In-car Delivery), μέσω της οποίας οι online αγορές τους παραδίδονται στο χώρο αποσκευών του Volvo τους. Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί πιλοτικά σε συγκεκριμένες χώρες και θα επεκταθεί σύντομα σε πολύ περισσότερες.
•          Να καλέσουν βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης. Αν χρειαστεί, το αυτοκίνητο καλεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος.

 
 

Το Volvo On Call συμπεριλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό των περισσότερων μοντέλων Volvo. Εξελίσσεται συνεχώς, με την προσθήκη καινοτόμων λειτουργιών και υπηρεσιών, όπως η Over-The-Air ενημέρωση του λογισμικού του αυτοκινήτου όπου και αν βρίσκεται αυτό, και ανοίγει νέους δρόμους για έναν πιο βιώσιμο και πιο συναρπαστικό τρόπο ζωής.

ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ

Μοίρασε το άρθρο!